Coronavirus update

Coronavirus Update FysioBewust Utrecht

Vanaf woensdag 6 mei zijn wij weer open voor fysiotherapeutische behandelingen in de praktijk!

Heel graag willen wij u met dit bericht op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen in onze praktijk. Wij zullen vanaf woensdag 6 mei onze paramedische zorg in alle zorgvuldigheid gaan opschalen. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM, de Rijksoverheid en het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie strikt.

De afgelopen week hebben wij hard gewerkt aan het creëren van een zogenaamde ‘veilige praktijk’. FysioBewust hanteert een duidelijke praktijkrichtlijn, welke wij zo goed mogelijk zullen communiceren aan patiënten, verwijzers en collega’s.

Was u tijdens de start van de landelijke Corona-maatregelingen bij ons onder behandeling en wilt u graag weer een afspraak maken? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail. Heeft u nu een zorgvraag, klachten of een blessure? Dan helpen wij u graag.

Wij hopen u weer te verwelkomen in onze praktijk op de locatie Tuinwijk en Overvecht!

Vele groeten,

Team FysioBewust

Onze maatregelen:

• We hanteren zo veel mogelijk de 1,5 meter afstand-regel in de praktijk;
  • In de wachtkamer zijn geen tijdschriften, speelgoed etc. meer aanwezig;
  • We maken gebruikte oppervlakken, deurklinken, kraanknoppen e.d. dagelijks of meerdere malen per dag schoon met desinfecterende spray;
  • We vragen iedereen om de handen te wassen in de praktijk voordat de behandeling start;
  • Maximaal 1 persoon in de wachtruimte;
  • We zorgen ervoor dat personen elkaar zo min mogelijk treffen door een aangepaste agenda-planning;
  • U ontvangt een afspraakbevestiging via de email met daarin onze praktijkmaatregelen;
  • In de praktijk mag u niet worden vergezeld door een partner, begeleider of door kinderen. Uitzondering kan gemaakt worden in het geval van kinderfysiotherapie of bij taalproblemen. Indien toch noodzakelijk: hanteer dan de 1,5 meter afstand;
  • Oefenzaal blijft gesloten voor zelfstandig trainen;
  • Onze therapeuten gebruiken persoonlijke beschermingsmiddelen bij de behandeling van patiënten die vallen onder een risicogroep;
  • Wanneer mogelijk en/of gewenst kunnen wij u blijven begeleiden op afstand doormiddel van telefoon en/of videoconsult;
  • Uiteraard blijven we ons houden aan de algemene hygiënemaatregelen van het RIVM.

Fysio Bewust Utrecht – Zorgvuldig en Persoonlijk.

Honingraat | FysioBewust Utrecht | Fysiotherapie in Utrecht Overvecht en Tuinwijk

Bent u geïnteresseerd in fysiotherapie bij onze praktijk? Meld u dan nu online aan bij onze praktijk.