Update Coronavirus

Wij blijven open voor paramedische zorg! Zorgvuldig volgen wij de richtlijnen van het RIVM, de Rijksoverheid en het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie.

FysioBewust hanteert een duidelijke praktijkrichtlijn voor een zo veilig mogelijke praktijk, welke wij zo goed mogelijk zullen communiceren aan patiënten, verwijzers en collega’s.

Heeft u nu een zorgvraag, klachten of een blessure? Dan helpen wij u graag.

Vele groeten,

Team FysioBewust

Onze maatregelen

• We hanteren zo veel mogelijk de 1,5 meter afstand-regel in de praktijk;
  • In de wachtkamer zijn geen tijdschriften, speelgoed etc. meer aanwezig;
  • We maken gebruikte oppervlakken, deurklinken, kraanknoppen e.d. dagelijks of meerdere malen per dag schoon met desinfecterende spray;
  • We vragen iedereen om een mondkapje te dragen in de praktijk;
  • Maximaal 2 personen in de wachtruimte;
  • We zorgen ervoor dat personen elkaar zo min mogelijk treffen door een aangepaste agenda-planning;
  • U ontvangt een afspraak bevestiging via de email met daarin onze praktijkmaatregelen;
  • In de praktijk mag u niet worden vergezeld door een partner, begeleider of door kinderen. Uitzondering kan gemaakt worden in het geval van kinderfysiotherapie of bij taalproblemen. Indien toch noodzakelijk: hanteer dan de 1,5 meter afstand;
  • Oefenzaal blijft gesloten voor zelfstandig trainen;
  • Onze therapeuten gebruiken persoonlijke beschermingsmiddelen bij de behandeling van patiënten die vallen onder een risicogroep;
  • Wanneer mogelijk en/of gewenst kunnen wij u blijven begeleiden op afstand doormiddel van telefoon en/of videoconsult;
  • Uiteraard blijven we ons houden aan de algemene hygiënemaatregelen van het RIVM.

Wilt u direct een afspraak maken?