Oefentherapie Utrecht

Oefentherapie Cesar is een paramedische behandelmethode, gericht op het opheffen en voorkomen van klachten als gevolg van een onjuist houdings- en bewegingspatroon, al dan niet veroorzaakt door een bepaalde afwijking of ziekte.

Collega oefentherapeut van FysioBewust Utrecht maakt u bewust van uw houding en manier van bewegen in relatie tot uw klachten. Ook krijgt u inzicht in de reactie van uw lichaam op pijn, (over)belasting en spanningen. Samen met Liesbeth gaat u op zoek naar de oorzaak van uw klachten.

In onze praktijk in Utrecht werkt u aan het aannemen van een gezondere houding. U wordt bewust van negatieve gewoonten en leert deze te doorbreken. Uiteindelijk bent u in staat om zelf te zien, te voelen en te beoordelen of uw houding en bewegingen juist worden uitgevoerd.

Maak een afspraak met onze oefentherapeut Cesar Liesbeth Vermeer!

Oefengroep onder begeleiding van een oefentherapeut Cesar

Bent u op zoek naar meer beweging in Utrecht onder begeleiding van een gedreven en enthousiaste oefentherapeut? Kom dan trainen in de oefengroep van FysioBewust Utrecht onder begeleiding van oefentherapeut Liesbeth Vermeer.

U traint in een gezellige groep aan uw houding, kracht en stabiliteit. Daarnaast zijn er in elke training ook individuele oefeningen die gericht zijn op uw eigen problematiek en /of wensen.

Woensdag 9:15-10:15
Woensdag 10:30-11:30

Prijs per les €10,00

Locatie Podium Oost
Oudwijkerdwarsstraat 148, Utrecht

Voor meer informatie of voor aanmelding kunt u contact opnemen met FysioBewust Utrecht!

Wilt u direct een afspraak maken?