Oefentherapie Cesar

Oefenzaal | FysioBewust Utrecht | Fysiotherapie in Utrecht Overvecht en Tuinwijk

Wat is oefentherapie

Oefentherapie Cesar is een paramedische behandelmethode, gericht op het opheffen en voorkomen van klachten als gevolg van een onjuist houdings- en bewegingspatroon, al dan niet veroorzaakt door een bepaalde afwijking of ziekte.

Een oefentherapeut maakt u bewust van uw houding en manier van bewegen in relatie tot uw klachten. Ook krijgt u inzicht in de reactie van uw lichaam op pijn, (over)belasting en spanningen. Samen met uw oefentherapeut gaat u op zoek naar de oorzaak van uw klachten.

Uw oefentherapeut begeleidt en traint u in het aannemen van een gezondere houding. U wordt zich bewust van negatieve gewoonten en leert deze te doorbreken. Uiteindelijk bent u in staat om zelf te zien, te voelen en te beoordelen of uw houding en bewegingen juist worden uitgevoerd.

Oefengroep FysioBewust onderbegeleiding van een oefentherapeut

Bent u op zoek naar meer beweging onder begeleiding van een gedreven en enthousiaste oefentherapeut? Kom dan trainen in de oefengroep van FysioBewust onder begeleiding van oefentherapeut Liesbeth Vermeer.

U traint in een gezellige groep aan uw houding, kracht en stabiliteit. Daarnaast zijn er in elke training ook individuele oefeningen die gericht zijn op uw eigen problematiek en /of wensen.
Maandag 10:00-11:00
Woensdag 9:15-10:15

Prijs per les €10,00

Locatie Podium Oost
Oudwijkerdwarsstraat 148, Utrecht

Voor meer informatie of voor aanmelding kunt u contact opnemen met FysioBewust!

Fysio Bewust Utrecht – Zorgvuldig en Persoonlijk.

Honingraat | FysioBewust Utrecht | Fysiotherapie in Utrecht Overvecht en Tuinwijk

Bent u geïnteresseerd in fysiotherapie bij onze praktijk? Meld u dan nu online aan bij onze praktijk.